UN CAÇADOR DISPARA A UNA CICLISTA CONFONENT-LA AMB UNA LLEBRE


La ciclista austríaca Christiane Koschier-Bitante, de 41 anys i campiona nacional en ruta el 1993, va haver de ser hospitalitzada després de ser ferida pel tret d'un caçador ¡que la va confondre amb una llebre!

"Vaig sentir un dolor immens" Christiane estava escalfat amb la seva parella i altres companys de cara a la seva participació en una cursa en Colloredo, localitat italiana propera a la ciutat del nord de Vicenza, "quan de sobte vaig escoltar un esclat. Primer vaig pensar que havia rebentat 1 roda, però al moment vaig començar a sentir un intens dolor i vaig patir un col·lapse".

L'esportista, que actualment competeix per l'equip amateur Fimap, va haver de ser hospitalitzada d'urgència amb ferides importants en un braç, una cama i el seu maluc esquerra: els metges li van extirpar perdigons de les zones afectades. "El tir hagués pogut donar-me en al cap" "He tingut sort, perquè el tir em podria haver anar al cap o el coll", va explicar Christiane, que en aquest cas hauria pogut morir, al diari local L'Arena. 

Hi ha una investigació policial en curs La policia per la seva banda ha obert una investigació per aclarir els fets i expedient al caçador, que va prestar els primers auxilis a la víctima. "Volia matar una llebre", ha insistit justificar-se. MUNDODEPORTIVO.COM

1 Comentaris

Més recent Anterior