SÓC UN CABRÓ: AIXÍ EXPLICA COM MANIPULA LA INFORMACIÓ EL DIRECTOR DE TVE A MÚRCIA


Sóc un cabró: així explica un director d'informatius com manipula la informació a Espanya. La conversa gravada destapa un cas lamentable de manipulació informativa. El director del centre territorial de Ràdio Televisió Espanyola a Múrcia, Juan De Dios Martínez, ha reconegut obertament, en una conversa, que manipula la informació al seu gust per emetre les notícies segons les seves pròpies preferències. La conversa va ser enregistrada i aquesta gravació s'ha fet pública avui gràcies a eldiario.es.


"Les directrius les marc0 jo absolutament, jo dono la informació, ara la informació la dono com jo vull donar-la".
Amb aquesta claredat s'expressa Joan De Déu Martinez, presumint del seu poder i de la seva influència directa en el discurs informatiu d'un ens públic com RTVE. "El que surt d'ells ho decideixo jo -afegeix Martinez, referint-se als periodistes al seu càrrec-. Si el total [com s'anomena a la televisió un fragment d'una declaració] que hi ha allà no m'agrada, que em busquin un altre que aquest no m'agrada. Tota aquesta gent díscola, de moment són disciplinats ". más en rt.com

 

1 Comentaris

Més recent Anterior