VIATJA A CUBA DE TURISME SEXUAL PERÒ EJACULA A LA PORTA D'EMBARCAMENT


Un petit drama personal ha col·lapsat aquest matí l'aeroport madrileny de Barajas: Rafael Saltez, informàtic de 35 anys, es disposava a embarcar en un vol d'Iberia en direcció a Cuba amb la finalitat de "passar uns dies de vacances practicant el turisme sexual com fan cada any centenars de persones". El passatger estava disposat a "aprofitar al màxim les meves vacances i venia ple de ganes, content i morcillón". Per desgràcia, l'excés d'il·lusió i, en les seves pròpies paraules, "la desproporcionada amabilitat del personal de la companyia", han arruïnat els seus plans.

"Estava a la cua d'embarcament pensant ja en les dones que m'anava a passar per la pedra tot just arribar a Cuba quan una hostessa de la companyia em va demanar el DNI i em va fregar amb la mà al lliurar-li el document. Com jo estava excitat i ella està bastant bona, va ocórrer el desastre i em vaig córrer". Després de l'incident, Saltez va voler anul·lar el viatge però la companyia es negà a retornar-li l'import del bitllet.

Rafael insisteix que "portava mesos reservant per a aquest viatge i ho he donat tot abans d'enlairar-me. Ara Cuba no em ve de gust una merda i ningú es fa responsable". Altres clients que compartien vol amb la víctima s'han solidaritzat amb la seva causa amotinant-se a la cua d'embarcament. "Em podria haver passat a mi o a qualsevol altre. Treballes com un gos durant l'any, t'aguantes uns mesos per estar a l'altura durant les vacances i en l'últim moment et roben la il·lusió i les ganes de viatjar , es queixa un expert turista sexual, afegint que" això és com anar al cinema i que la taquillera t'expliqui el final de la pel·lícula ".

"A Iberia fem tot el possible perquè el client no ejaculi"

La companyia ha intentat convèncer Rafael perquè pugi a l'avió "i gaudeixi de la bellesa i les oportunitats de Cuba". El client, però, considera que "Cuba és un truño si no vas al que vas, i a més fa una calor que et cagues". La resta de passatgers dóna suport a Rafael sense reserves i ha improvisat pancartes amb el lema "Qui es corre no vola". Iberia insisteix que "excepte en els vols amb final feliç, fem el possible perquè el client no ejaculi i per això en les revistes de l'avió hi ha articles soporífers sobre coses que no tenen la més mínima importància. A més, les nostres hostesses són senyores amb més de 30 anys d'experiència i moltes varius". Les excuses, de moment, no són suficients per calmar l'ànim dels turistes sexuals, que planegen una "vaga de semen" si les autoritats no es posen de part seva. - vist a: elmundotoday.com

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior