MADONNA SI VOTEU A HILARY CLINTON US FARÉ UNA MAMADA


La reina del pop va acomiadar d'aquesta manera un acte previ a l'actuació de la humorista Amy Schumer al Madison Square Garden. "Prometo que sóc bona. No sóc cap joguina sexual. Em prenc el meu temps. Sóc de les que miren als ulls mentre ho fa i de les que s'ho empassa". Madonna va acaparar totes les mirades la passada nit als Estats Units, unes hores abans que comencés el tercer i definitiu debat entre els dos candidats presidencials, Hillary Clinton i Donald Trump, en demostrar públicament el seu suport a la candidata demòcrata utilitzant l'humor en un esdeveniment al Madison Square Garden a Nova York, en el qual va realitzar un oferiment sexual a totes les persones que votessin a Clinton. Enquesta Qui creus que ha guanyat el tercer debat presidencial? Hillary Clinton Donald Trump "Bé, em vaig a anar marxant ja perquè algú molt més divertit que jo està a punt de trepitjar aquest escenari", va dir. "Dames i cavallers, deixin-me, però, que digui alguna cosa més abans de presentar a aquesta gènia de la comèdia. Si voten per Hillary Clinton, els faré una mamada", va anunciar davant les rialles l'artista, en un breu monòleg de presentació de la humorista Amy Schumer, amiga personal de l'Madona. "Els prometo que sóc molt bona. No sóc cap joguina sexual. Em prenc el meu temps. Sóc de les que miren als ulls mentre ho fa i de les que s'ho empassa", ha postil·lat l'artista. Les paraules de Madonna no van deixar indiferent a les milers de persones que abarrotaven el recinte esportiu novaiorquès i va aixecar nombroses riallades davant la imprevisible cantant, que als seus 58 anys segueix generant polèmica. 20MINUTOS.ES

 

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior