LLANÇA AMPOLLES AMB MISSATGES D'AMOR, I EL DENUNCIEN PER CONTAMINAR EL MEDI AMBIENT


Un escocès de 49 anys va llançar milers d'ampolles després de la mort de la seva esposa. "No em penedeixo del que vaig fer", ha respost als detractors. Craig Sullivan va enviduar i als seus 49 anys va decidir que volia buscar l'amor ... d'una manera una mica peculiar. Al llarg de les últimes setmanes va llançar 2.000 ampolles per diferents rius i platges de Regne Unit. En el seu interior hi havia missatges romàntics, inspirats en la cançó Message in the bottle.
Segons explica la BBC, Sullivan va rebre desenes de respostes, però la seva acció ha despertat l'animadversió de veïns i defensors del medi ambient. Ara, l'Agència de Protecció Ambiental d'Escòcia (SEPA, per les sigles en anglès) l'ha denunciat per llançar més de 100 ampolles en els comtats de Dumfries i Galloway i ha informat que aquestes van ser recollides pels veïns de la zona. Sullivan compte a aquest mateix mitjà que va idear el pla després de la mort de la seva esposa, Julia, que va morir fa any i mig a causa d'un càncer de mama.
A l'home li va semblar una bona idea l'argument de la cançó de The Police i escriure al seu bloc el següent: 
"Els canals normals per a aquest tipus de coses (llocs de contacte, amics, serveis de recerca de parelles) em van semblar un clixé o , d'alguna manera, menys elegants, de menys intencions nobles que el que jo tenia en ment". 
Així, va calcular que si conduïa durant una setmana per Regne Unit podria enviar els seus missatges a les platges de tot el món. Això sí, "armat amb mapes, gràfiques de marees, una casa rodant, dades mòbils 4G i aprovisionament". Però va desistir en la seva acció quan es va adonar de la ira que estava generant i després de rebre alguns missatges en què criticaven que no es preocupés pel medi ambient. "Què tal si et vincules a un grup de neteja?" o "No puc creure que pugui tirar tota aquesta brossa a l'oceà sense ser castigat", van ser alguns dels comentaris que va rebre. "Mai va ser la meva intenció danyar el medi ambient. Va ser un accident, innocència, a més d'estupidesa en l'execució", va comentar Sullivan. "La meva intenció va ser enviar una petita ampolla d'amor amb un missatge a algú desconegut. Ho sento veritablement per causar malestar a la gent però no em penedeixo del que vaig fer" - Veure més a 20minutos.es/

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior