VA COMPRAR 235 DESODORANTS Al PREU D'UN PER UN CARTELL MAL ESCRIT


Cartell d'oferta mal escrit que va desencadenar la notícia que es va fer viral a tot el món 

Un mexicà es va aprofitar d'un error en un cartell d'un supermercat i va aconseguir fer una compra impossible. Juan de Dios Partida, un ciutadà de la ciutat d'Altamira (Mèxic) va comprar 235 desodorants a 39,9 pesos mexicans (o 37,4 pesos argentins al tipus de canvi d'avui).
El cartell deia: "TOTS els desodorants Axe a només 39.90". Entre els que es trobaven presentacions de 96 i 112 grams, al local al local Arteli Via.
"Jo anava a fer les meves compres normals i en passar per l'exhibidor vaig veure que era l'únic 'cartelón' on no estava especificat el 'cada un' per al producte que està en venda i doncs es va acudir, vaig preguntar i em van dir que sí me la havien de fer vàlida ", va dir Juan a explicar la seva experiència.
El client va posar tots els desodorants en un carret i va anar a la caixa. La caixera es va negar a cobrar-los. Aquest va fer fotos del cartell i va presentar el seu cas davant la Procuradoria Federal del Consumidor.
Després de tres dia, va tornar al supermercat a endur-se tota la seva compra per 39,90 pesos mexicans. El veritable valor dels 235 desodorants era de 9.376,5 pesos mexicans (8.764,2 pesos argentins). clarin.ar.

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior