POLÍTIC MEXICÀ: EL FINANÇAMENT DE LA MEVA CAMPANYA VE DEL CRIM ORGANITZAT


Un polític mexicà ha desencadenat una polèmica a les xarxes socials després d'una declaració desafortunada durant un debat electoral a l'assegurar que el finançament de les seves campanyes ve sense cap mena de dubte "del crim organitzat". Ricardo Barroso Agramont, candidat al Govern de Baixa Califòrnia Sud pel Partit Revolucionari Institucional (PRI), va tenir aquesta relliscada en respondre a la pregunta de què farien com governadors en matèria de seguretat pública, segons publica el portal 'Sense Embargament'. "Tan senzill com això, al meu Govern ni vincles, ni vendes dobles de places. En Baixa Califòrnia Sud no va a tenir lloc la delinqüència organitzada. La meva carrera política i la meva feina és transparent. Per això, també, el finançament de les meves campanyes no tindran cap dubte a que ve del crim organitzat ".


Encara que està clar que la intenció del Barroso era justament emfatitzar la seva posició en contra del crim organitzat, les reaccions dels internautes no es van fer esperar. Diversos usuaris van suggerir que al polític "el va trair el subconscient". El candidat del PRI es va disculpar ahir a través de Twitter pel que va qualificar com "un error de dicció" - RT.COM

1 Comentaris

Més recent Anterior