¿QUE PASSA SI DEIXEM DE PRENDRE ALCOHOL I CAFÈ DURANT 15 MESOS?


El dissenyador alemany Tobias van Schneider va dur a terme un experiment i ara relata què se sent en viure un any i tres mesos sense cafè ni alcohol.
Aquests són els efectes de renunciar a l'alcohol i al cafè, segons el dissenyador, resident a Nova York, que va explicar la seva experiència al portal Medium.

1. L'economia

"Per a una persona que viu a Nova York, deixar de beure alcohol pot ser una bona opció per estalviar, ja que beure diàriament un parell de còctels és una cosa habitual". Van Schneider va comprovar que al final de cada mes tenia en el compte corrent 1000 $ més que quan bevia.

2. Temps lliure

"Una persona sòbria no gasta el temps en va o en converses tontes. No m'agrada explicar als meus amics per què no puc beure amb ells, per això no surto molt i pràcticament vaig deixar d'anar a clubs", diu el dissenyador.

3. Millora la qualitat del son

"Renunciar a l'alcohol va millorar dramàticament la qualitat del meu somni. Ara dormo millor i em desperto amb més energia".

4. Vam guanyar en tranquil·litat

"En deixar de beure cafè m'he tornat més tranquil i relaxat. El cafè augmenta l'ansietat, i també em donava problemes de sistema digestiu. M'encanta l'olor i el sabor del cafè, de manera que de tant en tant prenc un descafeïnat. A l'estiu prefereixo el te gelat, ia l'hivern, el te calent. Em vaig adonar que 'sortir a fer un cafè' és més que un desig real de prendre cafè, és una activitat social. Es pot mantenir aquest hàbit, però substituint el cafè per altres begudes ".

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior