ANDERS WEBERG PREPARA LA PEL·LICULA MÉS LLARGA DE LA HISTÒRA: 720 HORES


L'artista multimèdia suec Anders Weberg prepara una pel·lícula experimental de 720 hores, que es convertirà en el film més llarg en la història del cinema. Ambiance serà estrenada el dia de cap d'any de 2020 i es mostrarà una sola vegada en tot el món, a través d'internet i sincronitzada, per després ser destruïda, ha informat la cadena pública Televisió de Suècia (SVT). Fins ara tinc llistes 281 hores, així que vaig molt bé "El temps és una cosa abstracte que hem inventat. Com que serà la meva última pel·lícula, vaig pensar que volia fer-ho bé I trenta dies són molt de temps!", Va dir aquesta setmana Weberg, de 46 anys, a SVT. Weberg ha assegurat no estar interessat en el rècord, tot i que tota la publicitat sobre la pel·lícula se centra en la seva durada, i que l'interessant és el fet que l'emissió duri trenta dies. L'artista suec, que ja va difondre un primer avançament de 72 minuts el mes passat, tindrà a punt un tràiler de 7 hores i 20 minuts d'aquí a dos anys i un altre de 72 hores en 2018. "Fins ara he filmat 281 hores, així que vaig molt bé. Necessito un esquema estricte per acabar-lo a temps. Seria dur si el 2018 descobreixo que vaig endarrerit 300 hores", ha declarat. Ambiance és una pel·lícula d'estil expressionista i de tall autobiogràfic, sobre la relació de l'artista amb el seu fill de 21 anys que va morir fa uns mesos de sobredosi. 

Si se n¡'assabenta l'Albert Serra, ja hem begut oli, segur que en farà una de 721 hores.

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior