JUSTIN BIEBER SALVA UN PESCADOR RUS DE SER DEVORAT PER UN ÓS


Un pescador rus s'ha salvat de morir a mans d'un ós bru després que en el seu telèfon mòbil comencés a sonar una de les cançons més famoses de Justin Bieber, segons ha informat The New York Post. Pel que sembla, Igor Vorozhbitsyn es trobava pescant al nord de Rússia quan va ser atacat per un ós. L'home, de 42 anys, ha patit talls i blaus a la cara, el coll i el pit. "Vaig aparcar i vaig caminar una mica quan, de sobte, vaig sentir un fort impacte en la meva esquena. L'ós estava sobre meu". La situació podria haver estat molt pitjor si en aquest moment no arriba a sonar el seu telèfon mòbil. Segons explica el propi Igor, la cançó 'Baby' de Justin Bieber va espantar l'animal, que va fugir cap al bosc. "No podia creure la sort que havia tingut quan el telèfon va començar a sonar" va dir Vorozhbitsyn. "Sé que aquest tipus de melodia no li agrada a tothom, però la meva néta em la va posar com una broma". Després que l'ós fugís, Vorozhbitsyn va demanar ajuda i va ser rescatat per altres pescadors. EP.CAT

1 Comentaris

Més recent Anterior