CRISTIANO RONALDO INAUGURA LA SEVA ESTÀTUA A MADEIRA


Cristiano Ronaldo és de bronze. El futbolista del Madrid ha inaugurat aquest diumenge la seva estàtua al port de Funchal, capital de Madeira, a Portugal. La figura està realitzada per l'artista Ricardo Velosa. I no és de madeira com el Pinotxo.

"No esperava tenir una estàtua en vida. Ja els vaig dir a la meva família i al meu fill que si volen fer homenatges que les facin quan les persones encara estiguin vives", va dir el jugador, abans de finalitzar valorant la seva escultura. "L'estàtua és més bonica que jo. Està molt ben feta, em va encantar".



A més, l'internacional lusità va rebre el 'Cordão Autonòmic', la distinció més alta del govern regional de Madeira. "Va ser aquí on va començar tot, són aquí meus orígens tant en la vida com en el futbol. Vull agrair a la meva família el que sóc avui, sense ells no hagués arribat on he arribat", va explicar Cristiano

El davanter ha assegurat que el seu desig per al 2015 és que sigui "tan bo" i "inoblidable" com 2014 i, sobretot, es pugui repetir guanyar la Lliga de Campions.

"Espero que sigui un any tan bo com aquest i que el Reial Madrid pugui guanyar tots els títols pels quals competeix. Sobretot, en 2015 espero repetir guanyant una altra Champions. Que sigui un any inoblidable", ha declarat. huffingtonpost

1 Comentaris

Més recent Anterior