ES TATUARÀ EL NOM DE QUALSEVOL PERSONA A CANVI DE 10 DÒLARS


 A Los Angeles, una artista té la missió de cobrir tot el seu cos amb tatuatges. Per això, està oferint el seu cos com una cartellera humana amb el nom de persones i diferents dissenys a canvi de 10 dòlars.

Il·lma Gore, de 22 anys, va dir que la iniciativa és part de la seva "absurd i bell" projecte anomenat "Cent diminutes històries". En realitat, ella estava intentant ajuntar la suma de 6 mil dòlars a través de Kickstarter, la plataforma de finançament col·lectiu per idees creatives, per afrontar les 60 hores de tatuatges necessàries, però va aconseguir recaptar 11.000 $ fins que la campanya va ser suspesa.

"Això és art", va explicar. "Molestarà a la gent, o els farà feliç o els traurà un somriure. De qualsevol manera, això és el que se suposa que l'art fa ", ha afegit.

Il·lma té diferents plans en el seu projecte. Per 10 dòlars es va tatuará el nom del donant a la cama i per 25 el del donant més el d'un amic que triï al costat. Els qui vulguin afegir un logotip o un disseny, hauran d'abonar 100 dòlars i un lloc en la seva cuixa surt 1000.

"Seré un original tatuatge per la meva pròxima exhibició i vull que sigui amb els seus noms", va escriure a la pàgina de la campanya. "Això serà una demostració d'art caracteritzada pel meu cos i els seus noms".

La jove creu que hi ha alguna cosa absurd i bell en cobrir el seu cos amb una acumulació de denominacions d'estranys i va expressar: "Jo sóc el meu propi llenç. Com totes les meves mostres i murals, aquest és un experiment artístic i social ". A més, va explicar: "El nom de cada persona significa per a mi TU, el principal protagonista en la teva pròpia història i estaré recoberta de centenars d'elles".

Il·lma és la filla d'un promotor immobiliari que ha fet diversos milions, però després ho va perdre tot. Posteriorment, va passar la seva adolescència sense llar i el seu únic consol era l'art. Diverses de les seves obres han estat exhibides a Los Angeles ia Nova York. Finalment, confessa: "La primera lliçó que vaig aprendre quan tenia tres anys va ser no dibuixar a les parets i ara ho faig per viure. Crec que el tatuatge del meu front ho diu millor: la vida és art " -  - PERIODISMO.COM

1 Comentaris

Més recent Anterior