LA FALSA HISTÒRIA DEL MARIT QUE VA PARTIR LA MEITAT DELS SEUS BÉNS


Era massa impactant per ser certa. La història d'un alemany que va decidir tallar per la meitat tots el seu béns per donar a la seva dona després del divorci era mentida. Der Juli, així és com es deia el suposat marit despitat, havia pujat a eBay un gran nombre d'objectes seccionats "perquè la meva dona vol el 50% de tot el que tinc". 
En teoria, l'home volia vendre la seva part, per treure una mica de diners. Però tot es tractava d'una campanya de publicitat viral encarregada per l'Associació Alemanya d'Advocats (Deutsche Anwaltsauskunft). Amb ella, aquesta organització volia "cridar l'atenció sobre el fet que molt poques parelles prenen precaucions per al cas d'una separació", segons explica un portaveu en declaracions recollides pel diari Público.  
Entre els objectes posats a la venda havia peluixos, un televisor, un sofà i fins a un cotxe, així fins a 16 objectes. Tots bé seccionats per la serra mecànica del suposat marit. "El meu Flex (la marca de la serra) i jo vam pensar que el meu ex hauria de rebre exactament la meitat de tot el que tinc", es podia llegir en l'anunci. Repercussió mundial La jugada li ha sortit meravellosament bé a la Deutsche Anwaltsauskunft. 
Mitjans de comunicació de tot el món es van empassar la història, que es va poder llegir en importants diaris, televisions i pàgines web. Els responsables de la campanya van pujar un vídeo a You Tube en el qual es podia veure la curiosa 'repartició' de Der Juli. El clip, titulat 'Per Laura', porta més de cinc milions de reproduccions en tan sols tres dies. yahoo.es

1 Comentaris

Més recent Anterior