AGAFA UN VOL INTERNACIONAL I ÉS L'ÚNIC PASSATGER!



El gran mestre internacional d'escacs Nigel Short va viure una curiosa situació: va ser l'únic passatger en un vol comercial que viatjava de Johannesburg, Sud-àfrica, a l'aeroport de Victoria Falls, Zimbabwe. Short, que va perdre la final del Campionat del Món d'escacs davant Garry Kaspàrov el 1993, va al·lucinar quan va saber que era un dels quatre únics passatgers del Boeing 737 d'Air Zimbabwe que cobria el trajecte. La seva sorpresa va ser major quan cap de les altres tres persones va aparèixer i va viatjar sol, amb els 105 seients de l'avió per a ell.

"Vaig anar a fer el check in i em van dir que no arribés tard perquè era un dels únics quatre passatgers del vol, així que vaig anar a la meva porta a l'hora i no hi havia ningú allà. Em vaig sentir incòmode perquè pensava que m'havia confós o havia arribat massa aviat ", va explicar l'escaquista a today.com. Va ser tal la seva sorpresa que va haver de consultar "4 o 5 vegades" els monitors amb la informació de les portes. Finalment va aparèixer una hostessa de la companyia i li va indicar que havia de viatjar només. Òbviament, els membres de la companyia van evitar les típiques situacions de 'última anomenada' o 'passatgers amb nens poden embarcar primer'.

Segons Short, el personal de l'aerolínia va ser "molt atent" i van completar la demostració de seguretat. No va demanar viatjar en primera classe perquè hi havia un noi de la tripulació assegut allà, "així que em quedi a la classe econòmica". Sí que va canviar el seu seient a un finestreta, va ser "atès per dues noies" i, com a curiositat, va explicar que tots els anuncis anaven dirigits cap a ell: "deien coses com 'senyor Short, estem començant el descens.'" El britànic va assegurar que "viatjo molt i he estat en uns 100 països. De tant en tant vas en un avió sense molts passatgers, però hi ha una diferència quan tu ets l'únic passatger ".

El motiu pel qual l'avió va viatjar malgrat tenir a un només un passatger


La companyia va haver d'explicar per què es va realitzar el vol tot i tenir a un sol passatger. El motiu va ser que necessitaven l'avió a Victoria Falls per operar altres vols i alguns clients que havien d'agafar aquest vol havien optat per canviar els seus bitllets a altres que sortien més d'hora, segons va explicar l'assistent del CEO de la companyia, Emma Benhura. Després de recollir l'únic equipatge a la cinta, Short va anar a visitar les cèlebres cascades Victòria. "Estaven molt bé, però no puc imaginar que tindré una experiència com la del vol mai més", ha sentenciat. - Mundodeportivo.com


1 Comentaris

Més recent Anterior