L`HOME QUE VA COMPRAR GOOGLE PER NOMÈS 12 DÒLARS

Sanmay Ved va ser un home molt afortunat ... encara que només per un minut. De ser un treballador més en empreses com Google o Amazon, aquest jove especialitzat en eCommerce es va convertir per uns segons en el propietari del domini Google.com per sol 12 dòlars.

Tal com ell mateix explica a LinkedIn, una cosa molt estranya el va succeir dimarts passat quan estava aprenent més sobre la interfície de dominis de Google. «Vaig teclejar google.com i fer clic a 'buscar', per la meva sorpresa, ¡Google.com estava com a disponible!»

Encara que en un primer moment va pensar que es tractaria d'un error, va decidir intentar comprar-ho i, per la seva sorpresa, el va afegir al carro de compra. «Tenia l'esperança que em donaria error en algun moment de la transacció», reconeix Sanmay Ved. No obstant això, el cobrament es va fer efectiu a la targeta de crèdit.

«De seguida que vaig acabar de compra, vaig rebre dos correus electrònics, un sc-noreply@google.com, i un altre de wmt-noreply@google.com», explica al post, el contingut no ha volgut revelar però assegura que no es tracta del procediment habitual de Google després de la compra de qualsevol domini.

Encara que havia tingut accés a la consola de cerca de Google a través de Google Site, cosa que només és possible als propietaris dels dominis, és llavors quan es va adonar que el domini amb més trànsit del món ja no estava sota el seu poder. Google va cancel·lar la compra, va esborrar del seu historial de comandes aquesta acció i els 12 dòlars van ser retornats al seu compte.


Sanmay Ved ha reportat l'incident a Google de Seguretat i la companyia ha reconegut aquest fet. «No em puc treure aquesta sensació que realment posseïa Google.com», assegura. ABC.ES

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior