ES VA FER MILIONARI RECUPERANT PILOTES DE GOLF

14 anys enrere, Glenn Berger estava aturat quan va tenir una idea que el trauria de la pobresa per sempre. Va decidir submergir-se en els llacs dels camps de golf de Florida, buscant pilotes perdudes. Avui "pesca" a prop d'1 milió i mig de pilotes a l'any, i afirma haver amassat una fortuna de 15 milions de dòlars fins al moment. 



"Estava parcialment aturat i per passar el temps, robava pilotes de golf del llac del camp de golf proper a casa, i llavors em vaig adonar que aquest no era la manera de fer diners." Va comptar Glenn. Així que va començar a vendre les pilotes a un mínim d'1 dòlar per unitat, una decisió que segons afirma, li va canviar la vida. Una de les raons per les quals les pilotes generen tants diners és el risc que comporten les expedicions en els llacs. Glenn enfronta molts perills subaquàtics cada dia, a més de trobar objectes curiosos com taules, carros de golf, podadores de gespa, serps, i el pitjor, caimans. Sempre s'assegura mirar acuradament abans de submergir-se sota l'aigua, però tot i així es topa amb caimans de tant en tant. "Una vegada vaig sentir el meu braç a la boca d'un caiman, no podia veure res, però pràcticament vaig sortir volant de l'aigua." Per sort no va tenir ferides. Glenn no és l'únic bus de pilotes de golf de Florida, de fet, hi ha més de 100 a tot l'estat, i cada un paga una tarifa de 5 centaus per pilota per treballar en els camps.PERIODISMO.COM

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior