UN HOME ACONSEGUEIX QUE LI DIAGNOSTIQUIN 'ARRIBATARDISME'


Segons els metges, el seu cervell és incapaç d'estimar correctament quants minuts han transcorregut des que comença una activitat i perd completament
Si sempre arribes tard als llocs quan quedes amb amics o el cap et tira massa bronques perquè no estàs a la teva hora a l'oficina, potser ara tinguis un motiu per justificar la teva impuntualitat. Almenys sí que en té l'escocès Jim Dubar, que literalment no és capaç d'arribar a la seva hora en cap ocasió. Aquest fet ha provocat que la vida d'aquest home sigui un autèntic caos, ja que a causa del seu impuntualitat ha estat acomiadat de molts treballs, ha espatllat possibles relacions amoroses i ha perdut alguna que una altra amistat.

Gairebé tots coneixem algú que té aquest mateix defecte, però mai se'ns hauria ocorregut que podria tractar-se d'una patologia crònica. Pel que sembla, a Jim Dubar li han diagnosticat un trastorn que li impedeix arribar puntual a les seves cites. Segons els resultats de les proves a què va ser sotmès, el cervell d'aquest escocès no és capaç d'estimar quant temps transcorre des que comença a realitzar una activitat, de manera que no pot calcular de forma precisa i, per tant, no pot arribar a l'hora acordada, llevat que es produeixi una casualitat.

«Una vegada vaig quedar amb un amic en que el recolliria a mig dia per anar-nos de viatge i vaig arribar quatre hores tard. El meu amic estava furiós perquè vam perdre el ferri que teníem reservat », confessa al diari Evening Telegraph. «En una altra ocasió, un altre amic em va convidar a dinar i vaig arribar més de tres hores tard. M'he estat culpant tota la meva vida per la meva terrible manca de puntualitat ¿per què no puc arribar a temps a les cites? Ara sé que és un trastorn i això m'ha alleujat molt», afegeix aquest impuntual crònic. ABC.ES

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior