CREA INCREÏBLES MOTOCICLETES AMB CULLERES DOBLEGADES


Les culleres són un mitjà artístic bastant inusual, i el veterà James Rice probablement mai les hagués utilitzat si la seva dona, Jeny Buckley, no els ha ordenat per error per al seu casament. "Tenia un munt de culleres, però no volia tirar a les escombraries", va dir. "Li vaig preguntar a Jim si podia fer alguna cosa valent per a mi." Rice, que sempre ha estat un bon artista, va pensar immediatament en motocicletes.
"Sempre vaig ser bon artista", va revelar més tard. "Podria dibuixar, però m'agrada molt desarmar coses i tornar-les a posar juntes. Vaig fer les meves pròpies bicicletes. Vaig restaurar cotxes, vaig construir motors. A l'escola secundària vaig armar una mini moto. Qualsevol cosa que tingués motor m'intrigava ".

spoon-motorcycles13-600x338

Pel que un parell d'hores més tard, Rice havia construït la seva primera escultura, una motocicleta bàsica feta de culleres i rulemanes. "Això va ser abans de passar a 100 per cent culleres," va dir. Després es va dedicar a construir més models, cadascuna més detallada i complexa que l'anterior. I va deixar d'usar altres materials, centrant-se només en la formació de cada detall amb culleres d'acer inoxidable.
spoon-motorcycles5-600x331
Amb el temps, Rice va trobar maneres de doblegar les culleres i donar-los forma sense usar calor. Així que és capaç de donar-los la forma desitjada sense fer malbé la seva bellesa original. "Jim s'aplana, es doblega, es retorça, i dóna forma a les culleres amb la mà," segons descriu la seva pàgina a Etsy.
spoon-motorcycles2-600x389
Ara que Rice ha esgotat totes les culleres addicionals de casa, ell i Jeny passen el seu temps lliure a la recerca de més culleres en botigues de segona mà i vendes de garatge. I els seus amics també col·laboren regularment amb les culleres de recanvi.
spoon-motorcycles10-600x450
Jenny, que bateja els models segons els animals als quals s'assemblen, va revelar que Rice demora diversos mesos per completar cada un. "La Vespa li va prendre prop de nou mesos", va dir. "Va ser llavors quan va fer algunes eines personalitzades per doblegar i donar forma a les culleres sense martelleig. El mussol va prendre aproximadament quatre mesos i mig"
spoon-motorcycles-600x715
L'última creació de Rice, anomenada "The Bagger", té 21 polzades de llarg i pesa una mica més de set lliures. Després de guanyar tres premis a la Fira d'Art de l'estat de Washington, ja està disponible per a la venda a Etsy, a un preu de $ 3.899,99.
spoon-motorcycles8-600x549
El seu treball també ha estat cobert per CNN, BuzzFeed, i de Seattle Fox News Q13. Però l'èxit més gran de Rice va ser una fotografia de 'La Vespa', que apareix a la pàgina de Facebook de la pel·lícula de motocicletes Why We Ride, i que va ser compartida ni més ni menys de 130,453 vegades. "Mai vaig pensar que anava a passar", va dir. "La gent l'estima. No només els motociclistes, a tots els agrada ". via: periodismo.com

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior