LES FRASES MÉS IMPORTANTS DE LA RODA DE PREMSA DE RITA BARBERÁ


L'exalcaldessa de València Rita Barberá ha donat una extensa roda de premsa en què ha defensat la seva innocència a capa i espasa. Barberá ha negat totes les acusacions i ha criticat la persecució mediàtica a què s'ha vist sotmesa. A continuació, un repàs de les seves frases més significatives:
  • No he contribuït a cap blanqueig de diners. No he sabut res de cap blanqueig perquè no he tingut mai una caixa B, diners o he participat d'això que anomenen "sistema capitalista".

  • Visc en un pis de lloguer. El meu patrimoni és ben conegut. No tinc cotxe ni segon habitatge perquè no sé anar a comprar coses. No sé com funciona el d'anar a una botiga de cases o de cotxes, no sé on es fabriquen o venen aquestes coses.

  • Mai he tingut el menor coneixement de finançament il·legal en el meu partit, en primer lloc, perquè no n'hi ha. El partit funciona mitjançant un sistema pre-capitalista d'intercanvi de favors i això no és finançament, és una altra cosa.

  • Mai s'ha arreglat cap contracte a l'Ajuntament de València en els meus 24 anys com a alcaldessa perquè no sé el que és un contracte. Jo vull alguna cosa i vénen senyors i ho fan, ens rajamos la mà per signar un pacte de sang. No sé signar, em com el paper.

  • Gastaré fins a l'últim euro en restaurar la meva dignitat. No sé el que és un euro, espero que no sigui un obstacle.

  • Tinc un inenarrable dolor anímic però em fa por buscar-lo en Internet perquè al final creus que t'estàs morint, és millor anar al metge. El dolent és que no sé on hi ha una botiga de metges, no sé com va això.

  • Sóc una persona honrada. No sóc una persona corrupta ni des del punt de vista econòmic ni des del punt de vista moral ni des del punt de vista econòmic. 

  • Vaig ser criada per esquirols i, per tant, les normes de la societat em resulten estranyes i incòmodes. Són les persones del meu equip les que em porten el menjar i aquests vestidures que em ofeguen.

  • Per què només es parla de mi i no dels EROs? Per què es em tracta a mi amb major crueltat que a la resta? Sóc una persona, encara el meu nom d'esquirol sigui iiiiihhhhJ'mc.

  • Un partit que no té estructura de militància i que no tenia aportacions de l'Estat, com és possible que hagi pogut fer tres campanyes amb més mitjans que el primer partit? No ho sé, que m'ho expliquin, si us plau, però si pot ser amb xiscles aguts ho entendré millor (Referint-se a Ciutadans).

  • Ho vaig a dir molt claret i molt fort: No dimiteixo. I ara ho diré així: "iiiiiiiiiiiiih, iiiiiiiiiih".

  • No em vaig a sotmetre a tribunals populars, inconstitucionals i totalitaris. L'aforament no vol dir ni immunitat ni impunitat. Et jutja el primer tribunal d'Espanya, que és el Tribunal Suprem. Jo no reconec aquest tribunal d'humans, només responc davant els esquirols més grans.

  • Dono les gràcies al meu bon amic Mariano Rajoy, encara que no sé qui és.

  • Tot el que s'ha dit al respecte (de la seva vinculació a l'operació Taula) és absolutament fals. Jo no sóc una persona real o que existeixi. VIA ELMUNDOTODAY.COM


2 Comentaris

Més recent Anterior