ARUN RAIKWAR, L'HOME IMANT DE L'ÍNDIA QUE ATRAU ELS METALLS


Aquest indi de 37 anys es diu Arun Raikwar, i durant tota la seva vida va ignorar l'increïble do que posseeix. Un dia el va descobrir gairebé per accident i des de llavors impressiona als seus veïns amb una destresa molt particular: És un veritable imant i hi ha qui diu ja que és l'home 'més atractiu' de la terra

Un home de Madhya Pradesh, a l'Índia, assegura ser una mena d'imant, com 'Magneto', el superheroi de la Patgrulla X a causa que és capaç d'adherir peces metàl·liques al seu cos gràcies a una atracció magnètica incontrolable.

Fa només alguns mesos que Arun Raikwar, de 37 anys, va descobrir per accident aquesta rara propietat del seu cos quan estava reformant casa seva al districte de Sagar, informa el lloc Daily Mail.

"No tinc idea de com va passar això ni vull saber-ho. Això no m'enorgulleix, però quan li gent ve a veure els meus poders magnètics em fa sentir bé", ha expressat l'home, que atreu culleres, claus i altres objectes metàl·lics al seu pit.
Raikwar va explicar que el seu cos emet "senyals magnètiques especials" que són particularment forts en el seu pit, esquena i abdomen. "Al principi em vaig espantar, però ara ja estic acostumat", va convenir. Que, és

convino.

1 Comentaris

Més recent Anterior