MÓN FRIKI GILIPUÀ: ES BUSQUEN MODELS DE VAGINA PER FER MOTLLES


Una estudiant d'art va posar Facebook un anunci buscant models de vagina per crear motlles de guix de les seves parts íntimes. Hollie Osborne va usar les xarxes socials per expandir la seva comanda de voluntàries disposades a immortalitzar els seus genitals en guix.

L'artista de 26 anys va afirmar en l'avís que el procediment seria "completament discret, i ningú va a saber d'on vénen". Al principi va rebre un munt de respostes, però quan arribava l'hora d'exposar les seves parts íntimes, la majoria es feia enrere. Un sol home es va oferir voluntàriament per al desafiament.

"Va ser increïble, em va encantar fer-ho", va dir Hollie.

"Em va sorprendre el poc compromès, i el difícil que va ser el procés."

"No va ser fàcil, però va sortir tot bé. Vaig fer quatre, però es em van trencar dos perquè el guix tenia aire ".

"Fins llavors anava a mostrar tres en l'exposició, i al polir 1 va resultar més delicada del que pensava, i es va trencar".

"Però les dues que van quedar, es veuen genials."


Hollie va utilitzar alginat per fer els motlles, de la mateixa manera que l'artista Cynthia Plaster Caster, que utilitza el mateix material per als models de penis erectes de les estrelles de rock dels anys 1960, incloent a Jimi Hendrix.

"Primer es posa una base, com una capa de crema hidratant, a continuació, s'aplica el gel fred," va dir Hollie. "Es deixa uns tres o quatre minuts, i tot seguit es tira d'ell, i s'omple de guix".

"Com més feia, més fàcil es tornava. Va ser tot assaig i error ".

"No vaig buscar homes perquè el tipus de procés dels meus dissenys prendre una ruta femenina."

Els models seran utilitzats en una mostra a la Universitat Metropolitana de Cardiff del 21 al 27 maig.


"Alguns dels meus professors no entenien com anava a incloure els motlles en el meu treball sense que semblés un sex shop", va dir Hollie. "Però crec que he aconseguit un bon resultat. A un parell de les meves tutors els va encantar. I vaig tenir una resposta molt positiva en les xarxes socials ".

1 Comentaris

Més recent Anterior