MASSATGE I SESSIÓ DE MANICURA, COMPENSACIÓ A UNA TURISTA VIOLADA


Una metge britànica va ser agredida a la vila en què va ser allotjada per l'empresa Girls for Sail. Després de la seva reclam, la companyia li va oferir una sessió de bellesa.
Georgina Mortimer va prendre unes vacances a l'illa caribenya de Saint Lucia amb la intenció d'aprendre a navegar. No obstant això, en la seva vila compartida travessar un moment horrible quan va ser violada per un desconegut.

Per alertar a altres dones sobre el que pot passar en el lloc, Mortimer, de 45 anys, va detallar com van ser les hores posteriors a la seva arribada a la vila Summer Breeze, on la va allotjar l'empresa Girls for Sail, especialitzada paradoxalment en cursos de navegació per a dones. "Em vaig despertar i estava sent escanyada i violada per un estrany. Estava aterrida", va explicar la dona, qui va pensar que "moriria". "Estic devastada pel que va passar i vaig a fer el que pugui per evitar que altres dones passin pel mateix", va publicar el diari 'Daily Mail'.

"Pensava en les meves filles -de 13 i 15 anys- i estava decidida a no morir. Van ser 15 minuts d'infern abans que algú truqués a la porta", ha afegit. Immediatament, va denunciar el que havia passat i va ser portada a un hospital, davant el risc de contraure alguna malaltia de transmissió sexual.

Davant d'aquesta situació, Girls for Sail, que es presenta com la "única escola de navegació per a dones", no va tenir la resposta que la dona esperava i fins i tot li va demanar que no divulgués el que li havia passat per no alarmar a altres turistes. "Ningú es va molestar a contactar al consolat britànic i el vaig haver de fer jo perquè organitzés un vol d'emergència a casa", ha relatat Mortimer.

més violacions

La indignació de la metgessa va augmentar quan, de tornada al Regne Unit, va saber que a Santa Llúcia ja s'havien donat altres casos de violacions a turistes, malgrat la qual cosa ningú el va advertir ni li va demanar que prengués majors precaucions.

Però això no va ser tot. El que va seguir va ser el que més malestar li va provocar. Tres setmanes després d'haver enviat una carta de queixa, la resposta de l'empresa va ser insòlita: "Vaig rebre un correu electrònic a través del qual em van oferir un massatge i una sessió de manicura en un saló de bellesa". Davant tanta desídia de la companyia, Mortimer ja va designar advocats, de manera que la denúncia per negligència arribarà fins a la justícia.

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior