¿VOLS VIURE I TREBALLAR A CAP BRETÓ, UNA ILLA DEL CANADÀ?


Un negoci del Cap Bretó ha publicat una oferta de feina a canvi d'una petita remuneració i d'unes parcel·les de terres. El Cap Bretó és una petita illa situada a Nova Escòcia, al Canadà. Allà poden presumir de "llocs de treball, de terres i del potencial, però no de personal disponible". Així ho anuncia un negoci de la zona que ha publicat un anunci a Facebook oferint tres llocs de treball a qui estigui disposat a mudar-s'hi. Read invented by Teads 'La filla del granger' (The Farmer's Daughter), un mercat situat a la localitat de Whycocomagh, necessita incorporar tres persones que treballin amb ells i, encara que la remuneració no seria gaire alta, ofereixen als candidats posar a la seva disposició unes parcel·les de terra. L'anunci, que ja ha rebut més de 3.500 sol·licituds, assegura poder donar "una vida increïble". Pel que fa al perfil dels futurs treballadors, els responsables del negoci busquen algú que tingui ganes de "viure una vida senzilla, pròxima a la naturalesa". Per tant, tindran en compte els candidats "servicials, amables, positius i que estiguin conscienciats amb el medi ambient". 

The Farmer's Daughter Country Market
hace 3 semanas aproximadamente
BEAUTIFUL ISLAND NEEDS PEOPLE.
Hi all before you read this please feel free to share. We love our island and what we have begun to create here but we need people. We think we need to think outside of the box to keep Cape Breton true to its roots. A place where a people live year round and celebrate the beauty that surrounds us in music and stories. Where being a neighbour truly means you talk to everyone in the local co-op. The question "who's your father" is still asked whe...Ver másHermosa Isla necesita gente. Hola a todos antes de que leas esto por favor siéntase libre de compartir. Nos encanta nuestra isla y lo que hemos empezado a crear aquí pero necesitamos gente. Creemos que tenemos que pensar fuera de la caja para mantener a cape breton fiel a sus raíces. Un lugar donde las personas viven todo el año y celebrar la belleza que nos rodea en la música y las historias. Donde siendo un vecino verdaderamente significa que hablar con todos en el local de co-OP. La pregunta "quién es tu padre" es todavía le preguntó cuando conocer a alguien nuevo. Bailes de adolescentes siguen siendo celebrada en el gimnasio de la escuela cada dos meses. La adoración ocurre dentro de la iglesia y entre las montañas. Ayúdanos a compartir estas tradiciones con un nuevo grupo de residentes. Bendición y pensamientos felices - la hija del granjero --------------------------- Hermosa Isla necesita gente. Somos una empresa establecida en el corazón de Cape Breton, rico en puestos de trabajo, la tierra, y el potencial, pero sin gente. Eres una persona que está buscando para vivir una vida más simple, cerca de la naturaleza, en una zona que todavía cree en las comidas comunitarias y jam sessions semanal? No podemos darte mucho dinero, pero le podemos dar una vida estupenda. Nuestro negocio es ocupado desde mayo a diciembre, con más lentos los meses de enero a abril, así que puedes disfrutar de nuestra increíble inviernos. Tenemos un montón de buenas ideas y queremos seguir construyendo sobre nuestros logros pero no tenemos suficientes manos para ayudar. Nos encontramos en un pequeño pueblo llamado whycocomagh, que puede encontrarse en el medio (el corazón) de Cape Breton. Se trata de una zona rodeado de hermosas montañas y el resplandor bras d ' or lake donde kayaks y canoas a superar a las embarcaciones. Somos un verdadero clima de cuatro estaciones y a... 

 LLUNY DE DONALD TRUMP 

 No és la primera vegada que l'illa del Cap Bretó fa una atractiva oferta. Al mes de febrer van llançar una crida a tots els nord-americans oferint aixopluc a l'illa en cas que el republicà Donald Trump arribi a la Casa Blanca. La petita illa pretén així començar a resoldre el seu problema de població, aprofitant la voluntat de molts ciutadans dels Estats Units de marxar a viure al Canadà si finalment guanya Trump.

1 Comentaris

Més recent Anterior