QUAN L'AMENAÇA I ACALORAMENT VENEN EN AUTOBÚS DES DE SALAMANCA


Jorge Fernández Hernández, el conductor d'autocar de Salamanca que va amenaçar el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, amb posar-li una bomba al cotxe ha demanat perdó. Segons ha explicat ell mateix aquest matí a RAC1 s'ha mostrat penedit i ha dit que tot va ser fruit d'un "acaloramiento". I ha afegit: "Jo no sóc així". 

"Tinc molta estima a Catalunya. No sóc cap terrorista. Va ser un acalorament. Vull demanar disculpes al poble de Catalunya", ha insistit en diverses ocasions. També ha dit que la iniciativa de disculpar-se era seva i que no l'havia obligat ningú. 

L'home ja va demanar disculpes abans a través de Facebook, la mateixa xarxa social per on va amenaçar el president. La petició de disculpes es considera un atenuant quan hi ha una causa judicial.

Puigdemont va rebre l'amenaça el diumenge i poc després va respondre que denunciaria el "covard" a través del Twitter i que esperava que la justícia actués. El president també ha reaccionat en aquesta ocasió, en positiu: "En amenaçar vaig dir que era un covard. Avui ha estat valent i ha tingut el coratge de demanar perdó públicament. Li ho agraeixo.Tema tancat". El dilluns següent de l'amenaça, els Mossos d'Esquadra van actuar d'ofici i van obrir diligències per investigar l'amenaça al president de la Generalitat. Ho va explicar el conseller d'Interior, Jordi Jané, que va detallar que les diligències s'enviaran a la Fiscalia Especial de Delictes d'Odi i Discriminació i que, quan es tingui la denúncia del president, s'elevaran al corresponent jutjat d'instrucció.

Dit d'una altra manera, spha cagat a les calces, en veure les consequencies de les seves paraules, i haig de manifestar en descàrrec d'ell, que a la xarxa és molt fàcil escalfar-se i desbarrar, ho dic per experiència pròpia, potser per això vaig sortir de twitter i facebook, em vaig adonar que m'escalfava en excès, que és el que li va passar a aquest conductor d'autobús de Salamanca, una persona que, cosa extranya a la xarxa, ha demanat perdó, potser perquè se li queia el món a sobre, i algú l'ha aconsellat. Ha demanat perdó tres mil vegades al President i al poble de Catalunya.


Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior