MENJA GRILLS EN DIRECTE PER NO HAVER PREVIST LA VICTÒRIA DE TRUMP (VÍDEO)


Un expert en enquestes i professor de la Universitat de Princeton va acceptar haver-se equivocat en els seus vaticinis i haver subestimat la possibilitat d'un triomf del republicà.
Sam Wang, un expert en sondejos d'opinió que havia promès al seu compte de Twitter menjar-se un insecte si el republicà Donald Trump obtenia més de 240 vots electorals, va complir la seva promesa aquest dissabte i durant l'emissió d'un programa de la cadena CNN va ingerir diversos grills.

El presentador del programa, Michael Smerconish, va iniciar immediatament la seva discussió amb l'expert recordant el que havia promès, a la qual cosa Wang li va mostrar una llauna de 'grills a l'estil gurmet', i després dir algunes paraules, els va menjar acompanyant-los amb una mica de mel. "Com Joan Baptista en el desert, que menjava grills amb mel, així ho faré jo. Al cap i a la fi em vaig equivocar", ha expressat.

"Molta gent estava equivocada, però ningú més va fer la promesa que jo vaig fer", ha afegit. Wang, que és professor de la Universitat de Princeton (EUA), va assenyalar aquesta setmana en un article que el triomf de Trump malgrat que les enquestes apuntaven a una contundent victòria de la demòcrata Hillary Clinton va ser producte d'haver subestimat les possibles republicà.

  Etiquetas:CuriosidadesTrumpestados_unidosinternacionalPolítica - rt-com

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior