PATEIX UN ACCIDENT, S`AIXECA I DE COP I VOLTA LI PASSA L`INIMAGINABLE


Un jove motorista ha tingut aquesta setmana el pitjor dia de la seva vida a la localitat brasilera de Fortim. Com mostren les imatges de les càmeres de seguretat, el jove xoca contra un automòbil, però, després d'incorporar un pal li cau al cap i cau una altra vegada de cara a terra. "Quan vaig notar que anava a estavellar-contra el pal vaig saltar de la moto", va comentar Daniel Joventino Rumão a mitjans locals. "Durant els primers segons vaig veure les estrelles. Posteriorment vaig mirar les meves cames i em vaig adonar que estava molt danyat. El dolor era molt fort", ha prosseguit el jove de 21 anys. En un primer moment va ser assistit pels veïns, després va ser traslladat a l'hospital on el van operar una cama. S'informa que s'ha de sotmetre a altres cirurgies. "Vaig tornar a néixer", afirma content de totes formes. Ell entén que l'accident va poder ser pitjor. RT.COM

 

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior