AIXÒ ÉS EL QUE PASSA SI MENGES NOMÉS PATATES DURANT UN ANY


Andrew Taylor, un australià resident a Melbourne, es va alimentar durant un any sencer exclusivament de patates per curar-se de la seva addicció al menjar, informa el portal web de notícies News.com.au.
Des que va començar aquesta peculiar dieta, Taylor ha perdut més de 50 quilos (de 151,7-99) i afirma que se sent com un home completament nou. "L'any passat jo patia una depressió clínica i menjar patates realment m'ha ajudat", assenyala. "No estic prenent cap antidepressiu, sento que estic completament per sobre d'això i també dormo millor", afegeix.

"La meva salut segueix millorant. Tenia un nivell alt de colesterol, però ara és baix; la meva pressió sanguínia ha disminuït, igual que el meu nivell de sucre", recalca l'australià. També ha admès que el dolor que sentia a les articulacions ha desaparegut. "Durant els últims 10 anys he patit dolor d'articulacions per lesions de futbol, ​​però això s'ha anat. Menjar només patates ha millorat la meva vida en moltes maneres que mai hauria pogut imaginar", confessa.
Durant un any sencer, l'australià va menjar de 3 a 4 quilos de patates al dia i no es permetia passar gana ni ingerir altres aliments. Taylor menjava les patates cuinades de totes les formes possibles: des bullides fins a puré o al forn. Fins i tot feia pancakes de patata. A la seva pàgina web, Tylor especifica que a part de les patates utilitzava un mínim d'herbes seques i fresques, espècies i salses sense greix (com xilis dolços, salsa de tomàquet o salsa de barbacoa) "per afegir una mica de sabor". També recorria a la llet de soja quan feia puré de patates. Pel que fa a les begudes, prenia només aigua i ocasionalment es permetia una mica de cervesa.


Malgrat la seva dieta, Taylor ha aconseguit mantenir la seva vida social: l'australià portava les seves pròpies patates als sopars d'amics o cridava als restaurants que anava a visitar per assegurar-se que podrien cuinar algun plat de patates. Segons confessa Taylor, les primeres dues setmanes de la seva dieta basada en patates van ser una tortura, però després es va alliberar de la seva afició al menjar ferralla.
Afirma que estaria feliç fins i tot de menjar patates altra vegada. "Podria fer fesols amb Xile o una amanida de col per posar a sobre de les patates", remarca. "Al principi molta gent es burlava de mi, però som australians, és el que fem", afirma Taylor. RT.COM

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior