ALLAU DE REGALS A UN TREBALLADOR DESPRÉS D'UNA BROMA A LES XARXES


Els internautes locals, lluny de seguir la burla, es van manifestar en suport de l'empleat de Bangla Desh. Un treballador de Bangla Desh que es dedica a la neteja a la ciutat de Riad, capital de l'Aràbia Saudita, va rebre un conjunt de joies d'or, milers de riyales (la moneda oficial saudita), bitllets de tornada al seu país d'origen, mel, arròs i dos telèfons: un iPhone 7 i un Galaxy de Samsung, després de rebre una burla en línia per "la seva mirada fixa en un aparador de joieria".
El comentari lluny de generar més burles pels altres internautes, va aconseguir un gran suport per al treballador en les xarxes socials, i Abdullah al Qahtani, el propietari del compte de Twitter @ensaneyat (humanitarisme), va començar una campanya per trobar l'home de les. Els internautes locals es van manifestar en el seu suport. "He rebut un munt de trucades telefòniques i missatges en resposta al meu tweet. Alguns molt útils", va dir al Qahtani. "Tres hores després de la meva tweet, que va ser compartit més de 6.000 vegades, vaig trobar al treballador", va assenyalar l'home de negocis de 38 anys.
Segons informa el diari Khaleej Times, el treballador identificat com Abdul Karim, de 65 anys, té un salari mensual de 187 dòlars (700 rials saudites o 687 dirhams). "Vaig escoltar que la meva foto estava en els mitjans de comunicació ... Només estava fent la meva feina com a treballador de neteja al municipi i em vaig trobar davant de l'aparador de la botiga d'or. Estic molt content amb els regals i molt agraït", va explicar Karim. - elcorreo.ae

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior