CAP D'ANY, DOTZE CAMPANADES, EN COMPTES DE RAÏM, DOTZE CALÇOTS


El cap d'any passat el vaig celebrar amb una idea boja. Vaig creure en l'idea des del primer moment. Només se li havia de donar forma: menjar 12 calçots amb les 12 campanades.  Ara puc dir que 2016 ha estat un bon any i com que aquestes coses m'agraden, la propera celebració de cap d'any tinc intenció de repetir-ho. Total, només queden 10 dies. Els calçots ja els tinc. La salsa també. Ja tinc ganes que arribi el moment. Crec que enguany també ho gravaré. L'any passat ja ho vaig fer i ho vaig penjar a YouTube. Mira el vídeo:


Estic segur que hi haurà persones a qui això no els semblarà bé, i ho respecto. A més a més s'ha de dir que això del raïm és una tradició de més de cent anys, així que és molt respectable. L'inici d'aquesta tradició es remunta a l'any 1909, per un excés en la producció de raïm d'Alacant (font: Muy historia). Els calçots venen de finals del XIX. La meva transgressió no és per tant, oi?  sonrisa
Em podria menjar els 12 calçots i retransmetre-ho en directe. Ara que existeix Periscope no hi hauria problema. Però, qui em miraria? Decisió presa. Ho gravo amb el mòbil i ho penjo a YouTube.

T'atreveixes amb el repte dels 12 calçots?
Aventurer! Si tu també et menges 12 calçots amb les campanades, per què no m'envies el vídeo? Ho penjaré a una pàgina especial i riurem tots plegats... (acabo de penjar la web www.12calçots.com. Està molt verda, encara)

La idea que tinc és senzilla. Tots posem els nostres vídeos menjant 12 calçots i veiem qui obté més "Me gusta" de Facebook, de YouTube i "likes" o "retuits" de Twitter. Proposem un premi, també.

Per suposat, el hashtag per a això és #12calçots. Ho petarem!

Estic segur que enguany no donarà temps a rebre vídeos, però tot i així, anima't. De cara a l'any vinent faré una mica més de soroll i a veure si tenim més èxit.

Deixo un moment les meves petites bogeries a banda per desitjar-te, de tot cor, un feliç any 2017. Que sigui un gran any, i que mengis un munt de calçots.

BONES FESTES!

1 Comentaris

Més recent Anterior