DEIXAR DE FUMAR PERJUDICA MOLT, MOLT I MOLT LA SALUT


Deixar de fumar perjudica la salut: jove perd 7 dents al explotar-li un cigarret electrònic a la boca. No es tracta del primer incident amb aquest tipus d'aparells, de fet hi ha desenes de casos a tot el món. Els cigarrets electrònics poden ser una forma menys nociva per a la salut, però per un nord-americà la seva elecció aparentment més sana li va produir serioses lesions, després que el dispositiu li explotés a la boca.

"He fet servir aquest aparell gairebé un any i els asseguro que no vaig fer res que no se suposa que calgui fer amb ell (la bateria estava bé i vaig seguir els passos que em van donar a la botiga), però així i em va explotar a la cara . Vaig perdre set dents i tinc cremades de segon grau des de les galtes fins al coll ", va escriure Andrew Hall en el seu compte de Facebook.

L'incident va ocórrer el passat cap de setmana, i segons les imatges publicades per Hall, de 30 anys, l'explosió també va causar danys a l'habitació on va ocórrer l'accident. Andrew va haver de ser hospitalitzat i va passar quatre dies a la unitat de cures intensives.

No es tracta del primer incident amb aquest tipus d'aparells, i és que tot i que són accidents aïllats, ja s'han pogut comptabilitzar desenes de casos a tot el món.

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior