UNA DONA INDIA FA SEIXANTA ANYS QUE S'ALIMENTA...., MENJANT SORRA

Una àvia de Varanasi, Índia, va assegurar que s'alimenta amb aquest material fa més de 6 dècades i que aquesta és la clau per a la seva bona salut. Segons el Daily Mail, Kusma Vati busca durant hores el seu "aliment". Si no el troba, és capaç de rosegar les parets ... Mira el vídeo!

"Porto gairebé 63 anys menjant sorra i grava, m'encanta i no crec que tingui efectes nocius per a la meva salut. No he patit cap problema a l'estómac, i la meva boca i les dents estan absolutament bé", va dir la dona (que està per complir vuitanta anys) en una entrevista. "Vaig començar a menjar sorra als 15 anys i en aquest moment vaig tenir una mica de mal de panxa, però després em vaig sentir bé i ara és una cosa normal per a mi. Els meus néts insisteixen que vagi a un metge perquè superi aquesta addicció, però jo no ho veig com una cosa necessària ", ha confessat. - cronica.ar

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior