Recent Posts

UNA AVIONETA ATERRA A UNA ÀREA DE SERVEI DE L'AP-7 A CARDEDEU

3 d’abr. 2017

Una avioneta ha hagut de fer un aterratge forçós la tarda d'aquest diumenge en un vial d'una àrea de servei de l'autopista AP-7 al seu pas per Cardedeu (Barcelona). Segons ha informat el Servei Català de Trànsit a Europa Press, l'avioneta d'entre dos i quatre places no ha ocupat en cap moment la via ni ha generat cap incidència en el trànsit de la carretera. L'aterratge, dut a terme en el punt quilomètric 123, ha conclòs sense problemes i no hi ha hagut cap ferit en la maniobra, han indicat les mateixes fonts.


Segons ha publicat Protecció Civil de la Generalitat en el seu compte de Twitter, l'Aeroport de Sabadell (Barcelona) ha explicat que l'aeronau havia patit un error en el motor i que ha decidit aterrar. També ha indicat que la concessionària Acesa -empresa filial d'Abertis ha posat en funcionament momentàniament el seu pla d'autoprotecció davant el succés, però que ja ha estat desactivat. 20minutos.es

1 comentari:

  1. Varias cosas a tener en cuenta.
    Piloto y copiloto son pilotos de aviones comerciales, eso quiere decir de reacción.
    Sus horas de vuelo y su experiencia no tienen precio en un caso como este; un piloto no profesional que como mucho tenga el carnet de pilotaje de este tipo de aparatos, no sale tan bien parado.
    La altura máxima es de 2.500 pies en el sector que sobrevolaban (no más de 750 metros de altitud), con lo que quiere decir que la maniobra de aterrizaje en planeo no era muy cómoda, pues habían de encontrar de inmediato un lugar donde aterrizar.

    La avioneta se la han llevado al Prat, no a Sabadell, lo que quiere decir que el fallo es del motor y allí desmontarán pieza a pieza el mismo, hasta saber que es lo que ha fallado.

    En EEUU el fabricante del motor ya debería estar acojonado. Las acciones bajan, los abogados se querellan por falta de seguridad ( se sabe que la avioneta sólo llevaba el 20% de horas de vuelo útil) y los pilotos se hacen millonarios pilotando otra marca en algún anuncio y diciendo que la seguridad no tiene precio.

    Un final feliz...con mucha suerte.

    ResponElimina