UN EMPRESARI ALEMANY S'ADORM A L'AVIÓ...... I ES DESPERTA AL PAÍS EQUIVOCAT


Dos dies més tard del planejat, l'home va aconseguir reunir-se amb la seva família Un jove empresari anomenat Samuel Jankowsky, de 29 anys, va rebre l'ensurt de la seva vida quan es va quedar adormit en el seu vol de retorn de la ciutat alemanya de Colònia a Londres, a causa que quan va despertar, es va adonar que es dirigia cap a Las Vegas, informa el diari Daily Star. en declaracions recollides pel diari britànic, l'home va afirmar que es va quedar adormit en ple vol i el cansament era tal que no va despertar sinó després de diverses hores. 
"Em vaig posar els meus audiòfons i em vaig quedar adormit. Quan vaig despertar vaig veure que ja havíem passat Anglaterra. Li vaig preguntar a la persona asseguda al meu costat a on anàvem i em va dir Las Vegas, Nevada, als Estats Units. Quan va aterrar, la Policia nord-americana el va tractar "com a un criminal comú" - "fins i tot em van tancar en una petita cel·la i em van registrar completament". 
Dos dies més tard del planejat, l'home va aconseguir reunir-se amb la seva família i, quan va explicar l'aventura que havia viscut a la seva germana, ella "es va partir de riure durant 10 minuts seguits". Tot i que l'home va viure moments desagradables, ell compte la seva aventura amb humor i assegura que "podrien rodar una pel·lícula sobre el que em va passar", un incident que recorda a la comèdia nord-americana 'Resacón en Las Vegas', coneguda com ' Què va passar ahir? ' a Amèrica Llatina.

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior