UN GRUP DE FACEBOOK RESCATA A UNA DONA ATRAPADA A LA SEVA PISCINA


Una dona que es va trobar atrapada en la seva piscina de New Hampshire va confiar a Facebook per obtenir ajuda, segons ha informat l'agència The Associated Press.
Leslie, Kahn, de 61 anys, va quedar encallada a la seva piscina després que l'escala es trenqués. La dona va explicar que no tenia forces per sortir de l'aigua, que no tenia un telèfon a prop, i que no hi havia ningú a casa en aquell moment.
Sola i havent deixat el seu mòbil dins de la casa, amb el pal netejador de la piscina va ser capaç d'apropar una cadira que tenia sobre el seu iPad.

"Vaig agafar el pal, el vaig enganxar a la pota de la cadira, la vaig arrossegar, vaig aconseguir l'iPad, em vaig connectar al Wi-Fi i vaig demanar ajuda a la meva comunitat", va dir Kahn.
Kahn va publicar la comanda ajuda en una pàgina de Facebook de la comunitat, i aviat una dona que vivia en el seu veïnat va venir al seu rescat. La veïna va ser seguida per la policia.


Kahn va actualitzar la seva entrada a Facebook perquè els seguidors sabessin que estava bé. La dona va afegir que va aprendre a estar preparada per a esdeveniments sobtats, i per ajudar a altres quan estan en dificultats.
"De vegades ajudes a altres, i altres vegades, demaneu ajuda", va dir la dona agraïda pel rescat.

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior