DEL FABRICANT DEL LICOR 'HIJO DE PUTA' ARRIBA LA CREMA CATALANA ' ARTICLE 155'


El productor del licor 'hijo de puta' triomfa amb el nom que ha posat a una crema catalana. "M'han dit subnormal, diuen que com puc fer una cosa així", adverteix.
Rubén Lavandera, productor del famós orujo 'fill de puta', ha tret a la venda una crema catalana anomenada 'Article 155' sota el lema "Et deixarà tocat", segons informa Diari de Girona.

El nom està donant molt que parlar a les xarxes socials, atès que és una cosa de plena actualitat perquè aquest dissabte hi haurà una reunió extraordinària del Consell de Ministres per aprovar les mesures que s'aplicaran a Catalunya en virtut de l'article 155 de la Constitució.
"Són coses de les meves", ha assegurat Lavandera a Diari de Girona, on ha fet broma: "Al final, vaig a aplicar l'article 155 abans que Rajoy". L'empresari no s'ha mostrat disgustat en absolut per l'enrenou que s'ha muntat pel nom. "En general, la gent s'ho ha pres amb humor, perquè és com cal prendre aquest assumpte, però hi ha hagut algun que m'ha cridat 'subnormal' i ha penjat fotos de policies i gent sagnant. Diu que com puc fer alguna cosa així. A mi tant me fa. Això m'està donant molta publicitat ", ha subratllat.
En realitat, i segons informa La Voz d'Astúries, el licor ja ho fabricaven, però se li ha passat ara el nom: "Vaig dir: 'Vaig a veure, no fos cas que em passi al davant Rajoy".

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior