33 INTENTS, 14 PROFESSORS I 25 ANYS PER TREURE'S EL CARNET DE CONDUIR


Christian Whiteley-Mason ha realitzat 33 exàmens, ha tingut 14 professors diferents i s'ha deixat més de 11.000 euros de la seva butxaca durant 25 anys per aconseguir el carnet de conduir.
Christian, de 42 anys, de Barnsley, South Yorkshire, va realitzar la prova per primera vegada el 1992, en els dies previs a la introducció de la prova teòrica al Regne Unit, però ràpidament va acumular una successió de suspensos. Fins i tot el seu marit Darren, va pensar que mai passaria, fent broma amb ell: «Ets un accident esperant a succeir».
«Després de les meves primeres 56 lliçons amb el meu primer instructor al final em va dir que simplement em donés per vençut ja que mai aprovaria». El 2003, després que Christian havia suspès 32 vegades, va admetre la derrota i, finalment, va decidir que conduir no era per a ell. «Ja havia tingut prou, només vaig pensar que mai anava a aconseguir-ho», explica Christian.
Fins i tot quan va complir 40 anys i va decidir donar-li una altra oportunitat, va rebre algunes classes, però no va arribar fer l'examen en aquell moment. No obstant això, el seu treball li exigia cada vegada més viatjar i li resultava més difícil sense poder conduir. «Havia de fer servir taxis o confiar en altres persones i m'estava costant una fortuna. Així que al gener vaig decidir que anava a anar a per totes ".
«Tots van riure's de mi i em van dir que mai ho faria. Però estava absolutament decidit. No només vaig passar a la primera, sinó que només va ser amb tres errors menors. Estic tan orgullós de mi mateix. Ha canviat la meva vida per ser honest. Vaig sentir que havia aconseguit tot el que realment volia aconseguir, aquesta era l'única cosa que em quedava per fer», ha explicat a The Mirror.

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior