PASSATGERS D'UN AVIÓ FILMEN UN OVNI SOBRE EL MAR EGEU (VÍDEO)


Un matrimoni australià sobrevolava el mar de Egeu el passat 21 de març a bord d'un avió comercial que volava entre Turquia i Grècia, quan tots dos van notar un estrany objecte gris que semblava estar suspès en l'aire i després volar en angle recte respecte a l'avió comercial .

"Hi va haver una època en què jo era vicepresident de la societat OVNI a Canberra, Austràlia. Investiguem albiraments, però he d'admetre que això va ser estrany fins i tot per a mi", reconeix Kerry John, testimoni de l'albirament, que s'ha produït en un cel "molt tranquil ".

"Era una prima línia negra [...] que em va semblar que giraria directament cap a l'avió. Vaig pensar que tenia segons per viure i em vaig sentir alleujat en adonar-me que estava girant cap a un altre costat i nosaltres seguíem volant", explica.
El vídeo, que va ser publicat a YouTube, ja ha rebut prop de mig milió de visites i diversos comentaris que suggereix que es tracta d'una aeronau militar fins a un plat volador, passant per Volan De Mort, el personatge malèfic de 'Harry Potter'. rt.com

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior