A CHIRIGODÓ, UN FARAÓ I NOTARI ESPERA LA MORT AMB UN SARÒFAG A CASA SEVA

Alguns creuen que Ramsès Escobar, l'únic notari d'aquesta població de l'Urabá antiqueny, va perdre el judici o la raó, perquè sembla viure un somni d'un altre món. És un amant, que ratlla amb l'obsessió, de la història egípcia.
"Un ha de moure's molt bé mentre estigui viu, perquè un mort dura molt", va dir a Notícies Un el controvertit funcionari que diu tenir llest tot per quan arribi el moment de la seva mort. "Aquest és el sarcòfag de la concòrdia perquè evita la discòrdia en la família; i la família sap on el van a guardar a un", ha afegit Escobar qui atribueix al seu pare el fervor per la cultura i els rituals egipcis. A casa seva, als afores de Chigorodó, habiten 25 gats (l'animal sagrat dels faraons) i els treballadors vesteixen vestits de colors imitant als servents mil·lenaris dels antics senyors del desert. ¡

"Al principi sí sentia aquesta sensació de por de dir: Don Ramsès què li passa tenint aquest sarcòfag, aquest taüt a la casa", va manifestar al noticiari José Ricardo Ramírez, administrador de la finca 'Els Faraons'. "De vegades, quan em desperto tard vaig i li dono un cop d'ull al sarcòfag, el toco, de sobte vaig i m'hi fico una estoneta i m'he pegat unes siestitas aquí molt saboroses", va dir Ramsès Escobar.

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior