UNA DONA RETORNA UN MILIÓ DE DÒLARS INGRESSATS EN EL SEU COMPTE PER ERROR



Una dona de Boston ha un milió de dòlars que el banc li va dipositar per error al seu compte, segons mitjans locals. La dona va ser sorpresa amb 1.101.740 dòlars, quan en el seu compte tenia poc més de 50 dòlars. '' Ha de aprofitar cada oportunitat que se't ofereixi. Però això semblava una oportunitat que em podia portar a una presó federal, de manera que no valia la pena '' ha explicat la jove de 26 anys.
La dona va tenir la consciència tranquil·la i als deu minuts de rebre el quantiós ingrés va trucar al seu banc per tornar-los ja que es tractava d'un error.
Un cop resolt el malentès, la jove feia broma al seu compte de Twitter '' vaig ser rica durant 10 minuts i puc dir-vos, la vida va ser de fet millor. Ara em sento humiliada de perdre tots els meus diners ''. '' Si us plau, assegureu-vos que en el meu obituari se m'esmenta com Ellen Fleming, un cop milionària '' ha afegit.

2 Comentaris

Més recent Anterior