UN CAÇADOR MATA A UN CICLISTA AL CONFONDRE'L AMB UN SENGLAR I ES REVELA EL SEU FOSC PASSAT


Un ciclista va perdre la vida en ser disparat per un caçador que el va confondre amb un senglar. Dissabte passat, Mark Sutton, de gales i de 22 anys, es trobava en bicicleta per l'estació d'esquí de Morzine-Avoriaz (França) quan va rebre un tret que li va arribar als pulmons i la columna vertebral. Va morir a l'acte.
En declaracions al rotatiu britànic 'The Sun', Katie Toghill de 32 anys i germana de Sutton, va destapar l'autèntica personalitat de la víctima.
Segons Toghill, el mort era un monstre, un depredador sexual que l'havia violat quan eren nens.
Per la seva banda, la mare del ciclista tampoc es va quedar curta. "El meu fill era un monstre. Era un violador i m'alegro que hagi mort. Quan vaig saber que l'havien matat vaig sentir un gran alleujament. Portava un gran pes a l'esquena. Em vaig sentir alleujada perquè així ja no podia fer mal a ningú, ni a nosaltres ni a ningú ", va comentar la seva mare.
"Mereixia que li disparessin com un animal. Ere l'animal més gran. Van caçar l'animal correcte ". va sentenciar la dona en el citat mitjà.

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior