EL GOS D'UN CAÇADOR DISPARA ACCIDENTALMENT AL SEU AMO A L'ESQUENA


Un caçador del comtat de Doña Ana, a Nou Mèxic, Estats Units, va rebre un tret a l'esquena mentre estava estacionat amb la seva furgoneta en una zona de caça. Sonny Gilligan de 74 anys va ser disparat de manera accidental per un dels seus gossos, el qual va trepitjar amb la seva pota el gallet d'una escopeta que el caçador traslladava a la part posterior del seu vehicle sense l'assegurança.
"Charlie (el gos) va ficar la pota en el gallet de l'escopeta i jo em vaig inclinar cap endavant, ell es va aixecar del seient, va prémer el gallet i disparar", va declarar Gilligan al 'Pas Times'. "Va ser un accident estrany, però és veritat, això és el que va succeir", va continuar.
La bala disparada per 'Charlie', un gos de raça Weiler, va travessar el seient del conductor i va entrar a l'esquena de Gilligan, trencant-li diverses costelles i la clavícula. Va tenir sort de sobreviure.
"Vaig ser molt afortunat de poder arribar al meu telèfon. Els primers a respondre (l'Oficina del Sheriff del Comtat de Donya Ana) em van salvar la vida. Si esperen 10 minuts més, m'hauria mort. Vaig perdre tanta sang. Sé que en realitat vaig passar a l'altre costat abans d'arribar a l'hospital, però van poder revifar i portar-me de tornada ", va explicar la víctima a l'esmentat mitjà.
Quan els agents li van trobar. Gilligan va ser traslladat en helicòpter a un hospital a El Paso (Texas), on va ser sotmès a diverses cirurgies.
Dog shoots owner with gun in hunting accident that sends man to del Pas hospital https://t.co/2KTltb0XO5 pic.twitter.com/n2QMpAIVIF

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior