UN HOME DE 69 ANYS DEMANDA AL SEU GOVERN PER NEGAR-SE A FER-LO MÉS JOVE


Un jubilat neerlandès de 69 anys ha demandat a les autoritats per rebutjar rebaixar la seva edat en ni més ni menys que 20 anys en els documents oficials. Emile Ratelband assegura que la seva edat actual li impedeix rebre ofertes de treball més interessants i atraure dones a la xarxa social de cites tinder.
L'home, que treballa d'orador motivador i és una persona mediàtica als Països Baixos, assegura haver passat un examen mèdic que que demostra que la seva "edat biològica és de 45 anys", informa The Daily Mail.
El neerlandès, que es va convertir al budisme, sosté que se sent discriminat per raó d'edat diàriament. "Si tinc 69 anys pateixo limitacions. Si tinc 49, em puc comprar una nova casa, conduir un cotxe diferent. Puc treballar més", lamenta.
"Quan sóc a tinder amb 69 anys, no em responen. Si en tinc 49 i amb la meva cara, estaria en una situació de luxe", relata.
El jubilat assenyala el privilegi de què gaudeixen els transgèneres a poder canviar de sexe als seus certificats de naixement. "De manera igual hauria d'haver una possibilitat de canviar d'edat", expressa. Segons la seva opinió, la seva rejoveniment jurídic beneficiaria al Govern ja que està disposat a renunciar a la seva pensió fins que tornés a aconseguir l'edat de jubilació.
No obstant això, un tribunal de la ciutat d'Arnhem ha considerat problemàtic permetre a la gent canviar d'edat per esborrar legalment part de la seva vida. "De qui van cuidar els seus pares en aquell temps? Qui era aquell noi?", Va preguntar el jutge sobre l'estatus de Ratelband entre 1949 i 1969, de finalment modificar la seva data de naixement. La cort ha de pronunciar-se per escrit sobre la qüestió d'aquí a quatre setmanes com a màxim. rt.com

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior