UN PACIENT ES TATÚA A L'ESQUENA LA CARA DEL METGE QUE LI VA SALVAR LA VIDA


Paul Lada, de 42 anys, treballa a l'Hospital de Clíniques de Còrdova, Argentina. Allà va tractar a Nano Salguero, qui després d'una complicada cirurgia, va honrar al doctor tatuant el seu rostre a l'esquena, tal com informa 'La Veu'. "Vaig decidir tatuármelo per admiració, per salvar-me la vida i conèixer com treballa amb amor", va comentar Salguero qui es va acostar al consultori després d'una complicada cirurgia. "Vaig entrar a l'Clíniques amb el pitjor de la meva vida i em vaig anar amb el millor", ha afegit. Per la seva banda, Lada li va contestar que "enrere sempre hi ha un equip per més que un sigui el cap, els residents, metges de planta, el personal de servei, les infermeres, el que fa que la situació sigui el millor possible per al pacient i això genera aquest bon ambient, on es tracta d'atendre, malgrat les dificultats, tot el millor i ho fem de cor ".

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior