IMPRESSIONANTS IMATGES D'UNA PLUJA DE ARANYES QUE VA ASSOTAR BRASIL


Una inusual pluja d'aràcnids va ser captada en una carretera brasilera a Mines Gerais, al sud-est del país. Un adolescent, responsable de les imatges, que va captar des del cotxe en què viatjava, va declarar al medi carioca 'NJ' que l'espectacle li va esglaiar, però tot i així va tenir temps de fotografiar-lo i gravar-ho en vídeo. "Em vaig quedar molt espantat, però vaig agafar el meu telèfon i el vaig gravar. Tenia molt més tela que les que apareixen al vídeo ", va declarar el menor. Pel que sembla, tal com va explicar un vilatà al mateix mitjà, les pluges d'aranyes no són una cosa tan inusual, "ja havia vist moltes aranyes així per aquí altres vegades i és aterridor", ha declarat.
Segons els experts, aquest curiós fenomen pot donar-se en dies de molta calor i humitat. Les aranyes surten dels arbres i formen una gran 'llençol' de tela per atrapar altres insectes. "És comú, perquè (la humitat i la calor) facilita la fixació de la tela", va declarar la biòloga Anna Bàrbara Fangs a 'Globus'..

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior