RESTAURANT OFEREIX PLAT EXTRA PER NÓVIES QUE NO TENEN GANA I MENGEN DEL TEU PLAT


És un clàssic: convides a una noia a menjar i, a l'hora de demanar el menjar et diu que 'no té gana'. Però, quan arriba el menjar, ella comença a picar del plat del noi. Si no vas viure això segurament coneixeràs a algú que va passar per això. Segurament aquest sigui el motiu pel qual la idea d'aquest restaurant d'Arkansas s'ha fet viral. En el seu menú inclouen un plat especial anomenat 'La meva núvia no té gana'. Si demanes aquest plat et donen unes patates fregides extra, un parell de aletes de pollastre i 3 barretes de formatge fregit per 1 euro més.

«La meva nóvia no té gana»

Afegeix patates fregides extra, i aletes de pollastre (2) o palets de formatge fregit (3)
El restaurant es diu Mama D's i, poc després de llançar el seu nou menú, un usuari de Facebook li va fer una foto que es va fer viral ràpidament.
Nuvis i núvies es van afanyar a etiquetar mútuament en les xarxes socials:
«Qualsevol que sigui el restaurant que estigui amb l'opció 'la meva xicota no té gana' és un geni», va escriure una usuària de Twitter.
A Twitter també, un usuari va ser tan lluny com per anomenar un tipus d'idea de «salvar matrimonis».
«Aquest és el tipus de pensament que necessitem al món», va dir un comediant en un vídeo
«Jo escollint el teu menjar», va dir algú a Facebook, etiquetant al seu xicot.
Un d'ells va dir: «una opció que sempre has ordenar ... ja saps, em surt malament». - vist a: marcianos.com

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior