LI COBREN 60 MIL EUROS PER UNA CERVESA A MANCHESTER, I NO ÉS PEL BREXIT


El periodista australià Peter Lalor s'ha convertit molt probablement en la persona que més diners ha pagat per una pinta al Regne Unit.
Va ser la setmana passada, durant la seva estada a Manchester, quan abans de tornar a la seva residència va decidir parar a l'hotel Malmaison on s'allotjaven uns companys per prendre una cervesa.
Va demanar a la cambrera una ampolla de Deuchars IPA i va pagar amb la targeta de crèdit.
"Quan vaig pagar, no tenia les ulleres posades i hi havia algun problema amb la màquina, així que vaig haver de posar les meves dades dues vegades", recull 'The Guardian'.
"Vaig tenir una sensació estranya i vaig dir: '¿Quant vaig pagar per aquesta cervesa?'. La noia del bar va mirar el rebut i va dir: 'Déu meu!' I es va mostrar una mica reticent a mostrar-me el compte ", afegeix.
A partir d'aquest moment es va adonar que alguna cosa no anava bé i després de tornar a preguntar li van dir que havia pagat 55.000 lliures (60.000 euros) per una cervesa que no hauria de superar les 5 lliures.
Un gerent de l'hotel es va acostar al periodista per assegurar que tot es tractava d'un error i que li tornarien els diners si es confirmava que el banc autoritzava el cobrament. I així va ser. Els 60.000 euros van desaparèixer del seu compte.
"Em vaig despertar amb una trucada telefònica alarmada de la meva dona, que havia trobat un forat enorme al meu compte. Poden retirar els diners en un segon, però aparentment els pren fins a 10 dies hàbils per a tornar-los", va dir Lalor.


Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior