UN HOME DEMANDA A UN HOSPITAL DESPRÉS DE PATIR UNA CESÀRIA PER ERROR


Un home de Louisville que va trucar al 911 després de mostrar símptomes d'un atac cardíac ara està demandant a l'hospital on els metges li van fer una cesària accidentalment.
Leslie Morgan White, de 34 anys, un home amb obesitat mòrbida que té un historial de problemes cardíacs, truco al 911 la setmana passada després de sentir un dolor intens al pit.
White va ser portat al Centre Mèdic St-Mathews, on va ser traslladat immediatament a la unitat de part, on va ser sotmès a anestèsia.
Segons la història clínica, els metges van intentar realitzar un part per cesària a l'home de 34 anys, però finalment van notar que no estava embarassada i no tenia úter. (¿I no van notar res més?)
"Estava plorant i amb dolor, així que em van preguntar si volia sotmetre a l'anestèsia i vaig dir que sí, i llavors em van donar una injecció epidural", va dir White als periodistes.
White afirma que va prendre almenys mitja hora després de la cesària fins que els metges li van preguntar què estava fent allà i finalment van diagnosticar els seus dolors al pit com un atac al cor.
"¿Ningú va notar els meus genitals?", Va preguntar White, visiblement enfadat per tot l'assumpte.
"El meu client tenia molt dolor i estrès quan va acceptar la proposta del metge de fer-se una cesària i no va poder comprendre el que li estava succeint en aquell moment", va dir l'advocat de White, James Collins, als periodistes. El que no queda clar és que va agafar la llevadora al moment del part... (cuac) - noticiasinsolitas.com

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior