UNA DONA SENSE LLAR CANTA ÒPERA AMB VEU PRODIGIOSA AL METRO DE LOS ANGELES


Una dona 'sense sostre' s'ha tornat viral a les xarxes després que un oficial de policia la gravés cantant amb una veu prodigiosa 'O mio babbino caro', de Puccini, al metro de Los Angeles.
El cant va ser compartit el passat 27 de setembre a la compte de Twitter del Departament de Policia de Los Angeles. La veu de la dona ha captivat a milers d'usuaris i va fer que els mitjans es llancessin a la recerca de la protagonista del vídeo per conèixer la seva història.
La misteriosa dona va resultar ser Emily Zamourka, de 52 anys, que va créixer a Rússia i es va mudar a EUA quan tenia 24 anys. Somiava amb ser cantant i impartia classes de música, però es va trobar al carrer després de caure malalta i que li robessin el seu violí, de 10.000 dòlars, que tocava davant els transeünts per sobreviure. "Va ser llavors quan em vaig quedar sense llar. Quan realment no vaig poder ia pagar cap de les meves factures ni la meva renda", va explicar als mitjans locals.
Llavors la dona va recórrer a l'únic instrument musical que li quedava: la seva veu. Mentrestant, dorm "on pugui dormir" i somia amb poder algun dia tornar a treballar en la música i tenir l'oportunitat de cantar en un escenari. - rt.com. - 

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior