EL PP EXIGEIX LA RETIRADA D'UN ARTICLE DE EL MUNDO TODAY PER COMPETÈNCIA DESLLEIAL

La broma era tan elaborada i versemblant que molts van creure que, de fet, es tractava de publicitat encoberta (o potser, descarada) de el Partit Popular a la pàgina satírica El Mundo Today: "Aquests són els deu motius pels quals el Partit Popular és la millor opció aquestes eleccions "o" Comparem el senyor Pablo Casat amb la resta de persones que hi ha al món i que no són ell "són alguns articles que ha publicat EMT durant aquesta setmana preelectoral.
Per afegir versemblança a la broma, la home d'El Mundo Today apareixia "empaperada" de supòsits banners de el Partit Popular amb el hashtag #casadoconmigo i la imatge de Pablo Casado. Els anuncis apuntaven al web de l'pp, www.pp.es, així que molts van pensar que EMT s'havia venut a el millor postor i altres preferien creure que els havien hackejat la web.
Ni una cosa ni l'altra: es tractava una falsa notícia més de la popular publicació, aquest cop amb un pas més enllà extra, ironitzant sobre altres mitjans, ehem, "seriosos", que posen les seves portades a el servei de el partit anunciador.
La broma s'ha acabat abruptament avui mateix, quan El Mundo Today ha rebut un burofax de el Partit Popular exigint la retirada de les notícies i les falses publicitats perquè, diuen "tenen l'evident propòsit de generar confusió i perjudicis" a l'PP.
El requeriment finalitza amenaça amb enviar a la garjola a Xavi Puig i Kike García, fundadors d'EMT: "Els adverteixo que utilitzarem totes les accions que en Dret procedaincluyendo per descomptat les penals ,, per exigir la reparació dels anys que la seva actuació fraudulenta estan provocant a el Partit Popular ".
Intimidats davant aquesta perspectiva, EMT ha procedit a retirar els continguts denunciats no sense abans desitjar "molta sort aquest diumenge" a l'PP. A la portada d'El Mundo Today apareix ara un banner que demana "votar als nostres. A qui tu saps, als de la nostra corda ".

Vist a El Mundo Today, vía Strambotic

Cap comentari