UN EXMINISTRE AFGANÈS TREBALLA COM A REPARTIDOR DE MENJAR A ALEMANYA

 


En les últimes hores, un exministre afganès anomenat Syed Ahmad Shah Sadaat ha generat impacte en les xarxes socials. Resulta que ell ara treballa com a repartidor de menjar a Alemanya. Aquí parlarem sobre la seva història que es va tornar viral. Syed Ahmad Shah Sadaat va ser ministre de Comunicacions i Tecnologia a l'Afganistan des del 2018 a l'any 2020, any en què va renunciar al seu càrrec i va decidir anar-se'n a Alemanya sense saber parlar alemany. Aquí, tot i tenir dos mestratges, una llicenciatura i 20 anys d'experiència laboral, no va poder trobar una feina de la seva professió.

És així com va decidir treballar en alguna cosa completament diferent al que va estudiar. Actualment exerceix com a repartidor de menjar amb una bicicleta. "L'home va ser creat per Déu per a treballar i adorar, així que per avançar en la vida, hem de treballar", ha indicat l'home en una publicació realitzada a la seva pàgina oficial de Facebook, després que es conegués el que fa per portar el pa a casa seva. "Estic agraït amb Allah perquè no m'avergonyeixo de la meva feina i no em sento inferior", ha afegit.

En una entrevista que li va realitzar Josa Mania-Schelegel, reporter de LVZ (Leipziger Volkszeitung), Sadaat va manifestar que ara porta una vida senzilla. "Em sento segur a Alemanya. La policia no és corrupta aquí, tampoc ho és la política ", ha afirmat.

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior